Det var ett jävla slit för lite paella

Efter mycket om och men sa magen ifrån och tvingade mig ut i kylan och blåsten. Jag letade länge och väl, och hittade tillslut nyckarna till mammas cykel (min cykel har fått uppskurna däck). När jag låst upp mammas cykel och börjat trampa, vad märker jag då om inte att bakdäcket inte har någon luft!
Whatever! tänkte jag och cyklade iväg till Lidl iallafall. Jag köpte mat: djupfryst paella, och cyklade sedan hem. Här följer en liten bildserie över min färd.

image70
-Nej, jag vill inteee!
image71
Inne på Lidl, mascaran har visst runnit lite!

image72
Hemma igen. Halloween har redan varit, eller?

image73
MAAT! :)





åsikter
Postat av: erica

lär dig att ingornera det...
du har väll fan inte dyslexi :O

2007-11-09 @ 22:35:08
Bloggadress: http://belirs.blogg.se
Postat av: erica

det är lungt jag är bara trött på att alla tjatar om det. jag lider av svår dyslexi. alltså det svåraste så jag har jätte svårt att skriva. det finns juh lätt dyxi med då har man lite lättare för att lära sig..

2007-11-09 @ 22:57:39
Bloggadress: http://belirs.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0