Facebook

Jag har tröttnat på Facebook. Det är ändå ingen som skriver något till mig, jag får bara en massa inviter till olika applications som jag ändå inte vill ha. Jag räknade dem nyss och jag kom upp i 92 stycken inviter som mina vänner skickat till mig. Alltså, har ni inget liv?

Jag accepterade alla i början av min facebook-karriär, men nu orkar jag verkligen inte mer. Eller, häromdagen gick jag med i gruppen "Om jag kommer in?, Ha, Jag kommer knappt ut!". Detta pågrund av att herr Björn Gustavsson är så sjukt rolig.


åsikter
Postat av: Carro

haha så jävla skön!!

2007-11-28 @ 11:17:05
Bloggadress: http://carolinerydberg.blogg.se
Postat av: äma

asså jag älskar det klippet! han äger:D

2007-11-28 @ 20:10:19

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0