fjäsk leder till högre betyg

Jag har alltid sett på när folk runt omkring mig fjäskat för lärarna och på så sätt fått högre betyg. Idag lyckades jag med den bedriften. Istället för att få G som betyg på hela Trafikantutbildningen, så lyckades jag argumentera (kanske inte var så mycket fjäsk) mig till ett VG. "Jag är snäll idag", sa han och skrev dit ett V före G'et.

Tack Bög-bosse, du gjorde mig dag!

åsikter
Postat av: Visions of Johanna

hehe jag är bäst på fjäsk ;)

2007-11-15 @ 22:06:56
Bloggadress: http://visionsofjohanna.blogg.se/

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0