förklaring

Vi ska ha lite klass-mys ute i Mathildas sommarstuga nu i helgen och ganska många kommer. Martin brukar alltid dra sig ur och inte vilja vara med på grejer som vi hittar på, men förklaringen han gav den här gången var bara såå "aaww!".

"Men, ehm, asså jag kan inte på lördag för jag ska göra en grej."
"Jaha, vadå?"
"Alltså.. jag kan inte säga nej. Vi ska göra en grej med bandet.
"Så du dissar oss för dem igen?"
"Alltså. Vi ska åka till Boda Borg. Jag måste följa med. Och Vigges familj ska med. Och hela bandet. Alltså. Tyck inte att jag dissar er, för jag vill ju vara med."

Det är lite synd att ingen av de två killarna i klassen följer med. I och med att Martin inte följer med så vågar nog inte Marcus göra det heller. Men vi tjejer som åker ska peppa järnet!

Nu ikväll blir det releaseparty på Skylten. Maricon The Majority Says har premiärspelning för sina nya låtar som de spelat in. Go Lovisa! ; )

åsikter
Postat av: Elin

Kan inte the guys åka dit senare då?

2007-11-24 @ 12:21:43

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0