Freaky Friday

Idag gick filmen Freaky Friday på tv4, och jag och mamma bänkade oss. Den är så rolig att jag garvade hela tiden. Lindsay Lohan spelade bra också! Jag gillar henne som skådespelare, dock inte som person.

För er som inte vet vad den handlar om:
Anna är en femtonårig tjej som är sjukt lik mig som femtonåring, dvs uppkäftig och tror att alla har något emot henne. När hon mot sin vilja tvingas med till en kina-restaurang "råkar" hon och hennes mamma få en lyckokaka var. Kakan gör att de byter kroppar, och deras fredag blir helt freaky.

Nu ska jag sova. Jag ska ju jobba imorgon och vill inte precis somna där!
I'm working five to nine..
(och 12 till 5) På grund av att jag slutar skolan så sent, så får jag ta dubbelpass på söndagar eftersom jag inte hinner med det i veckorna.
I better get going to bed!

image75
[bildkälla]

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0