Inspelning på torsdag

På torsdag ska vi spela in en skiva med mitt band Glenn o grabbarna. Vi skulle från början bara spela in tre låtar, men idag fick jag ett mail från Glenn, och det visade sig att vi skulle spela in en till. Hjäälp! Den är svår och jag har inte riktigt tid att öva så mycket som jag borde.

Låtlistan so far är iallafall:
  • You know I'm no good
  • Walk on by
  • Thinking about you
  • (Now or never)
Jag tror att den sistnämnda blir om vi har tid, annars kör vi nog bara på de tre översta. Jag är lite nervös! Jag har ju aldrig spelat in förut, men det ska nog gå bra (hoppas jag). Jag har fixat med jobbet så att jag är ledig imorgon kväll, så det blir att hårdträna då!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0