Jag ska gå och lägga mig snart..

..jag måste bara få berätta om hur duktig jag är!

Det är nämligen så att jag kände mig lite rastlös nu ikväll. Som bot på detta begav jag mig ut och joggade!! Liksom , sånt händer inte i min värld. Jag joggade förvisso inte så långt, med tanke på mitt instabila knä. Men 1,5 kilometer joggades det iallafall. Det gick inte så trögt som jag trodde. Äma har nog rätt, jag har kvar grundkonditionen.

För er som inte vet det, så har jag sedan jag var 7 år tränat intensivt, men la av i våras.
När jag var 7-10 år simmade jag i tävlingsgrupp vilket innebar träning 3 gånger i veckan. När jag började mellanstadiet började jag spela basket och har gjort det tills nu i vår. Jag slutade på grund av att mitt knä är helt wacko. Jag berättar mer om det en annan gång (det är en låång historia).

Min kropp är liksom van vid träning och har sagt ifrån på senaste tiden, den vill inte vara stillasittande. Jag känner mig äcklig också. Min kropp ska inte vara mjuk! Varenda kroppsdel på mig är ju mjuk nu när jag inte är vältränad längre. Till och med underarmarna!
Alla är ju olika, jag gillar att vara vältränad, andra gillar inte muskler. That's life!

Tips på bra träningsformer som inte är tråkiga och inte sliter på knäna?

åsikter
Postat av: ida

svar: Gessle är skit bra när han är själv också, men med gyllene tider är han bättre :)

2007-11-11 @ 11:09:40
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: M

hört att spinning och simning ska vara bra, men inget av det funakr för mig. lycka till

2007-11-11 @ 11:32:17
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: M

prenuminerar du på nån tidning?

2007-11-11 @ 16:24:56
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0