kebabfrukost

Jag vaknade vid 12 imorse av att någon smällde igen ytterdörren. "jaha" tänkte jag, familjen åkte iväg till simhallen som de sa att de skulle göra.
Fel, de kom hem från simhallen. Vad är det för ena morgonpigga människor som bor i det här huset egentligen?

De skulle i alla fall iväg till Don Quixote (uttalas Don keshot och är en pizzeria belägen 200 meter från vårt hus) för att köpa kebab och frågade om jag ville följa med. Visst, kebab till frukost skadar ju inte! Så, nu sitter jag här, supermätt och glad och tänkte ta itu med pluggandet till Trafikantutbildningsprovet jag har på måndag.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0