mobil trasig

Jag har haft min mobiltelefon nu i ungefär tre månader, och den är redan trasig. Den fungerar utmärkt att ringa på och använda alla program och så, men felet är att två utav knapparna glappar. De går inte att trycka på, och den ena av dem behöver jag verkligen, nämligen bakåt-knappen. Utan den kan man aldrig ta sig ur menyer osv.

Imorgon blir det alltså att åka till Expert på Tornby, där jag köpte telefonen och reklamera.

image78
Jag är annars väldigt nöjd med min telefon.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0