otroligt

Jag satt och pluggade matte hela kvällen igår med min pappa. Otroligt nog fattade jag faktiskt allt han gick igenom på första försöket.

Vad är mitt problem då, kan tänkas? Jag vet allvarligt talat inte. Just nu känns det som om jag skulle kunna få upp skolarbetet på rätt köl igen. Det är möjligt att det ändras under dagen, men man ska väl leva för stunden, inte sant?

Jag har matteprov om en timme. Wish me luck! Jag ska fanimig klara Matte B-kursen också!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0