sitter på jobbet

Nu sitter jag på jobbet och väntar på att klockan ska bli 17.00 så att jag kan börja (no way att jag startar för tidigt!). Här sitter vi vid varsin dator, fyra stycken i varje rum och ringer till folk. Datumet idag är den 20 november, vilket innebär att det är löning om fem dagar. Wohoo! Jag kan ju knappast räkna med full lön, så bra har jag inte presterat. Men ett par tusen kronor ska jag nog få iallafall.

Btw, jag upptäckte en skum grej förut innan jag åkte. Jag hade en massa röda streck i pannan, de såg nästan ut som Harry Potters ärr. Scary! jag visar bild sen när jag kommer hem.

åsikter
Postat av: emelie

svar: haha, njääh! hmm, 26% tror jag det var :P vad fick du? :D

2007-11-20 @ 17:41:18
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0