sju sanningar om Kajsa

Jag blev utmanad av Emelie, och ska nu skriva sju sanningar om mig själv.
  1. Jag har sjukt dålig självdiciplin, även fast jag lovar mig själv att göra saker, så får jag dem inte gjorda ändå.
  2. Mitt humör svänger väldigt kraftigt från glad till irriterad beroende på hur mycket socker jag har i blodet.
  3. Jag skulle vilja bli journalist eller lärare när jag blir stor, iallafall något där jag får använda det svenska språket.
  4. Jag läser massor modebloggar och tycker att det är sjukt kul med mode, även fast jag inte är så mycket som i närheten av att leva upp till det själv.
  5. Jag stör mig på alla som inte passar in i min mall över hur människor ska vara, därför tycker jag illa om folk som egentligen inte förtjänar det.
  6. Jag har spelat basket i sex år och mår psykiskt dåligt av att inte kunna spela längre pågrund av en knäskada.
  7. Jag har extremt svårt för att få fram vad det egentligen är jag vill säga när det finns risk för att jag eller personen i fråga kan bli sårad.
That's it! Det var meningen att man skulle utmana sju personer att göra detta. Jag vet inte om jag kan få ihop sju stycken, men jag utmanar iallafall: Äma, Elin & Marie. Marie är förvisso redan utmanad en gång, men det finns säkert fler sanningar än sju om henne! Ni som känner er manade får jättegärna också göra den här utmaningen. : )

åsikter
Postat av: M

Hoppas du skojjar, ajg e
utmanad 3 gånger! 4 nu!!

2007-11-07 @ 22:19:24
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0