skolkatalogen

Äntligen kom jag tillbaka till skolan och fick ta hem min skolkatalog gymnasiebok, som det nu mer kallas. Jag glömde den ju i skolan över lovet, men nu ska det bläddras så att sidorna glöder! Nej, jag skojar bara, men jag kommer nog ägna x antal timmar åt den.

Jag själv medverkade på två foton, ett med min klass SP2Dmu/ku och ett med Finsk Folkfront Folkunga - FFFF. Jag orkade inte scanna in korten, så ni får stå ut med att det är blixtrar i bilderna (jag är för lat för att ta kort i riktat ljus).

image59
På klassfotot är jag 4a från vänster högst upp.
image60
..och på FFFF-fotot är jag 2a från vänster. ; )

åsikter
Postat av: ida

svar: hah, ååh. det skulle va underbart att se dom! :)

2007-11-05 @ 20:07:39
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: äma

skolfotot kunde blivit bättre (men du blev fett bra) men vi är jävligt heta på FFFF-kortet!

2007-11-06 @ 20:02:13

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0