städfascister

Min farmor och farfar är här. Vad i helvete är deras problem?

"Du som alltid har varit så trevlig, och så har du det såhär på ditt rum."

"Skulle du bo hemma hos oss skulle du aldrig få ha det såhär."

"Är inte det där det halsbandet jag gav dig? Och så ligger det på golvet.. Nu blir jag ledsen."

"Hur ska det bli med ditt liv? Du blir ju myndig nästa år!"

Åh! Jag vill bara spy på dem och deras pedantiska inställning! Visst, jag har det lite rörigt på mitt rum, men de behöver ju inte spela över och börja STÄDA även fast jag sagt till dem ungefär 10 gånger att jag ska göra det själv nån dag när jag har lust och ork.
Halsbandet var förresten nån billig skit från typ Glitter. (jag har aldrig ens gillat det).

image49
Döm själva! Är det verkligen SÅ illa?

åsikter
Postat av: äma

det där är ingenting ju.

2007-11-01 @ 17:37:16
Postat av: M

du har ju fått det. det är ditt. inte deras! hade fattat om dom va besviken om du ahde gjrot så me deras grejjer!

2007-11-01 @ 18:40:11
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: emelie

svar; ooohja, de är sjukt bra live! sån jävla energi alltså :P såg dem 1 juli, på pier pressure.

2007-11-01 @ 22:38:00
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0