Switcher K39

 Avsändare:  Switcher K39 från Linköping i Östergötlands län     
Sv: joj     
Skickat: Idag kl 00:37

Finns du? Du är det vackraste jag sett här på Helgon..:)

Nu går jag kanske lite rakt på...men jag har senaste tiden haft en enorm längtan efter att få agera hushållsslav för en tjej/kvinna/par..intresserade? *hoppas*

/hushällsslaven

Vad menar du med hushålls-slav? Berätta om dina matlagningskunskaper!

Med hushållsslav menad en slav som kommer hem till dig och utför alla dina befallningar..t ex matlagning, städning, tvättning, skura badrummet osv..unga gränser..helt på Dina villkor...

Jag är helt ok på matlagning..:)

ok, utför du detta gratis? Jag menar, du utger dig ju för att vara en slav..
klart det är gratis!! En slav tar aldrig betalt....Du kan utnyttja mig precis som Du vill...
Ok, ska vi säga att du kommer hem och städar hos mig varje tisdag vid elvatiden då? Jag är på jobbet då, men min pojkvän är nog hemma.

En del av njutningen för mig är att få känna mig mindre värd inför en tjej eller par.......så jag vill nog att du ska vara hemma...men din kille får oxå gärna vara hemma..jag slavar gärna inför ett par...:)
Hoppas du förstår mig?

/slaven 
Nej, jag förstår inte riktigt. :(
Du behöver inte förstå....men hur som helst så slavar jag inte inför ensam kille..ni måste båda vara där....eller bara du...
Vilka krav du ställer för att vara en slav! Borde inte du som är 39 år gammal ha ett bättre yrke än hushållsslav? 
har inget annat krav än att det ska vara en tjej närvarande när jag slavar.......inget annat krav.
det är inget yrke.utan en hobby.... 
Varför söker du dig till 17åringar? :) 
jag njuter mer av att slava för unga tjejer....så enkelt är det...
men vill du ha mig? 

åsikter
Postat av: ida

Hahaha, ? :P

2007-11-21 @ 18:41:24
Bloggadress: http://id4h.blogg.se
Postat av: emelie

ja, tyvärr! jag gillar inte snö, fast det är i och för sig bättre än regn... har ni nån snö?

2007-11-21 @ 22:16:19
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: emelie

nämen! värsta sommaren då ju, jämfört med oss! vi har liksom minus 11 grader, eller ja, har haft det länge nu, vet inte exakt vad det är just nu men. >_

2007-11-21 @ 23:00:53
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: emelie

meh, hela kommentaren skickades inte. skulle stå att det börjar skymma redan vid 15.00 här också, där i slutet... pff O.o

2007-11-21 @ 23:01:46
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0