tips för torrt hår

Jag fick väldigt risigt hår efter senaste hårfärgningen (som förövrigt inte tog alls mycket), och fick i tips från en tjej på helgon.net's hårforum att jag kunde ha balsaminpackning i håret över natten.

Självklart provade jag detta: först kletade jag in balsam i håret utan att ha blött ner det. Sedan borstade jag igenom det, flätade två flätor och gick och la mig. På morgonen sköljde jag ur balsamet och mitt hår var supermjukt! Det brukar annars vara rätt torrt och risigt efter alla hårfärgningar, men nu var det alltså jättemjukt. Jag har inte kunnat låta bli att känna på det för att det är så lent, haha!

åsikter
Postat av: emelie

det kanske man borde testa. fast mitt hår är i och för sig mer slitet än torrt... hm.

2007-11-05 @ 23:52:54
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: emelie

btw, du är utmanad, kolla min blogg :P

2007-11-06 @ 18:29:00
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0