Undersökning = biobiljett

Idag hade vi ingen samhällskunskap, utan vi fick bege oss till datorsalen för att göra en undersökning om våld. Det var en kille från universitetet (utbildad psykolog) som skulle göra en undersökning med (jag tror det var) 5000 ungdomar i 17årsåldern. Undersökningen tog cirka 45-50 minuter att genomföra och bestod av en massa frågor rörande våld. Det var också en hel del skumma frågor som "Tror du att du tänker för mycket på sex?".

Jag svarade iallafall så gott jag kunde på alla frågor, även fast väldigt många var lika varandra. Som tack för hjälpen fick vi en varsin biobiljett!
Siblings
(jag, Äma, Dellie & Martin) bestämde oss för att gå och kolla på Saw 4 när den har premiär.

åsikter
Postat av: Esmeralda

Det var ju en myyysig enkät! Speciellt "Tar du på dina könsdelar för ofta?" WTF, vaddå för ofta?!?!

2007-11-07 @ 22:25:38
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0