å jag vill inte gå med i muf

Kan inte något tufft punkband göra en cover på KSMB's låt "MUF"? Det är så skön text i den! Istället för att sjunga "Jag är fientlig din bohmanpolitik" kan man byta ut Bohman mot Reinfeldt. Sen kan man göra om låten "Torbjörns horor" till "Fredriks horor". Det är humor!

Jag har inget jobb å jag har ingen bil, men jag e ingen snobb å jag har ingen stil. Jag har ingen Bently men jag e inte rik, men jag e fientlig din Reinfeldt-politik. Å jag vill inte gå med, å jag vill inte gå med, å jag vill inte gå med i muf .


Fredrik springer om kring med fnask. (Fredrik springer om kring med horor.) Men sin stora kåta task. (Fredrik springer om kring med horor.) Ja, Fredrik är en jävla fjant. (Fredrik springer om kring med horor.) Han klämmer på små flickors stjärt.

Observera att detta är ett skämt, och att jag är allmänt dryg när det gäller Reinfeldt.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0