Amy Winehouse

Med Glenn & Grabbarna spelar vi en låt som heter "You know I'm no good", som Amy Winehouse har gjort. Till en början tyckte jag bara att den lät som alla andra låtar som vi spelar, men efter att nu ha laddat ner den har jag insett att den faktiskt är riktigt bra.

Amy Winehouse spelade på Hultsfredsfestivalen som jag var på i somras, men då fattade jag inte att hon faktiskt var bra, jag hade inte hört så mycket av henne i och för sig. Men nu ångrar jag lite att jag inte gick på konserten, för kollar man på spelschemat så visar det sig att det faktiskt inte var någon annan konsert just då. Men Amy började spela 23.45, och jag kan ju anta att jag röjde för fullt inne på campingen vid den tidpunkten istället!


Sen jag lärt mig att klistra in youtube-videor bloggen, har det blivit mycket sådana, men här är låten i alla fall!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0