Borås + Mark

Imorgon ska jag, mamma och min syster Lollo åka till Borås och Mark för att shoppa. I Borås ligger ju alla postorderföretags lager och utförsäljningar, och i Mark ligger massor tygföretags utförsäljningar, och även Village's utförsäljning. Jag hoppas att jag hittar fina tyger som jag kan göra saker av. Jag älskar att vara pysslig och kreativ, även fast det inte händer allt för ofta..

image46




åsikter
Postat av: Lovisa

Hoppas du får det roligt!

2007-10-29 @ 08:21:58
Postat av: ellen

svar: alla kan bli hörtiga ;)
Ha en bra dag! :)

2007-10-29 @ 10:23:56
Bloggadress: http://ekw.blogg.se
Postat av: Ida

hehe, i mark bor jag :) rättare sagt i Skene ;) fick ni tag i något billigt? :)

2008-01-15 @ 01:12:50
Bloggadress: http://www.metrobloggen.se/tummen

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0