communitys

Jag är medlem på så oerhört många communitys;
  • helgon.net
  • lunarstorm.se
  • playahead.se
  • kamrat.com
  • facebook.com
  • whoa.com
  • bilddagboken.se
  • pixbox.se
  • anstalten.nu
  • last.fm
  • kommunity.nu
  • blip.se
..med mera!

Jag fick rycket idag och bestämde mig för att logga in på alla sidor för att se om jag tagits bort/fått några nya meddelanden. Jag kom ihåg användarnamn och lösenord till ungefär tre fjärdedelar av communitysen. De andra har jag ingen aning om. Jag antar att jag är medlem på rätt många sidor som jag inte kan komma på också.

Jag skulle vilja ta bort mina användarkonton på alla sidor utom bilddagboken, helgon och facebook. Dock kommer jag nog inte göra det eftersom jag har kompisar på alla sidorna, och ofta är en person bara medlem på en utav de respektive. Surt läge!

åsikter
Postat av: elin

du glömde myspace

2007-10-09 @ 22:09:37

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0