Engångskameran är framkallad

Jag och Åsa hade med oss en gemensam engångskamera när vi åkte till Hultsfredsfestivalen. Förra året framkallade vi bilderna bara några dagar efter att vi kommit hem, men nu har vi väntat lite.

Jag trodde rullen skulle vara full av fula fylle-bilder och bilder på en massa folk vi inte känner, men så var inte fallet. Det var faktiskt rätt tråkiga bilder om jag ska vara ärlig. Alla bilder var oerhört osmickrande, men det får man ta. Man behöver inte vara snygg på en festival! En rolig grej är bara att alla är oerhört röda i ansiktena. Brända, antar jag eftersom det var väldigt soligt. Mitt hår blev i alla fall sjukt blont efter de fem dagarna av lycka.


image42
Åsa och Jennifer som äter frukost i vårt camp "Tomte camp".




åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0