H&M's fyndbutik

Nu är jag hemma igen efter vår lilla tripp till Västergötland. Affärer vi besökte var Lager 157 m.m. i Ulricehamn, PelleVävare m.m.. i Kinna och H&M's fyndbutik i Borås. H&M's fyndbutik var min favorit. Jag, mamma och Lollo handlade tillsammans för 1300 kr där. Tänk då på att det var sjukt billigt! Jag köpte: en pyjamas, en svartvit-randig tröja, en svart klänning och en bh. I Kinna köpte jag lite garn, stickpinnar och ett mönster, jag ska nämligen sticka mig en sjal! Wish me luck.. ; )

Nu ska jag iväg och jobba, jag hoppas att det går lika bra som det gjorde i söndags.


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0