höstig dag

Det var verkligen höst-rusk idag och kombinationen kyla och regn är inte så bra när man bara har en tunn anorak på sig.

Det var ändå ganska mysigt när jag var påväg till bussen efter att ha repat. Jag lyssnade på Bob Dylans låt "Don't Think Twice, It's All Right" i hörlurarna. De gula höstlöven fladdrade förbi mitt ansikte och jag fick en sån där underbar feelgood-känsla som man får ibland. Även fast vädret suger, det är mörkt och kallt och regnet öser ner, så hör man de glada tonerna från Bob Dylans munspel och alla känslor liksom byts ut från depp till pepp.

Om du vill höra låten kan du klicka här, jag vet nämligen inte hur man gör för att sätta in YouTube-videor i blogginläggen.

åsikter
Postat av: M

Jag e
också på bra humör. fast ajg vet itne över vad. kvällen har varit helt underbar. kramis

2007-10-11 @ 21:43:43
Postat av: EsKa

Just det, glömde o fråga, fick du idéen till bloggnamnet från mitt inlägg eller ? *nyfiken* :-)

2007-10-13 @ 16:38:20
Bloggadress: http://eska.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0