irriterande väckningssignal

Sedan jag köpte min nya mobil, Sony Ericsson k580i (som jag är sjukt nöjd med), har jag börjat använda låtar som väckningssignaler.

Problemet är nu att låten som jag (för det mesta) har som väckningssignal, Neutral Milk Hotel med "In the aeroplane over the sea", har blivit väldigt irriterande. Jag irriteras inte på morgonen när jag väcks utav den, utan bara när jag hör den som "vanligt". Till exempel nu när jag satt vid datorn och den låten började spelas i Windows media playern. Jag blev jätteirriterad, jag var till och med tvungen att byta låt, bara för att den var så irriterande. Skumt, eftersom jag vaknar lätt och blir glad av den på morgonen.

Här är låten, videon är dock något som nån människa har fått för sig att hedra Anne Frank med. Bortse från den och bara lyssna på låten! ; )

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0