löshår

Jag är så trött på mitt korta hår, att jag har bestämt mig för att köpa löshår! Jag har inga planer på att köpa äkta hår, eftersom det är så sjukt dyrt. Det jag tänker satsa på är syntethår med clips, alltså inget klister i håret.

Dessa clips tar man ur på kvällen och sätter i på morgonen, smidigt! Jag tänkte köpa dem på happyhair.se, där de kostar 399 kr. Frågan är bara om jag ska ha brunt eller svart hår. Jag har hört från folk att den bruna är väldigt ljus i färgen, och funderar därför på om jag inte ska ha svart, så det inte ser så konstigt ut. Den andra saken jag funderar på är om jag ska ha rakt hår eller lockigt. Det lockiga kostar nämligen 100 kr mer än det raka. Hmm, tål att funderas på.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0