Nagellack, dagens i-landsproblem?

Det är snyggt med nagellack, men det blir nästan aldrig bra när man ska försöka pensla på det. Åtminstone jag gör alltid samma gamla misstag; att måla fel hand först. Jag som är vänsterhänt börjar alltid med att måla högerhandens naglar först. Sen när jag ska ta itu med den vänstra handen naglar, så blir jag så darrig på handen att jag målar utanför och kladdar i det redan målade nagellacket. Det är verkligen ett jobbigt problem, det här med att måla naglarna.

Jag har förövrigt kommit på en uppfinning som jag ska lansera när jag blir äldre och världskänd:
nämligen ett nagellack som är som en penna. Ni vet väl alla hur mycket lättare det är att måla naglarna med tusch än vad det är med den riktiga "penseln"? Därför har jag kommit på att det vore sjukt smart att ha nagellack i penn-format. Inget kladd och bara fina naglar!

image37

Bilden är tagen med min mobilkamera, därav den kassa kvalitén och dåliga skärpan!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0