nu är den gröna skylten upp igen

Som överskriften talar om: jag har börjat övningsköra igen!

Pappa och jag tog en sväng runt Mjärdevi, Jägarvallen och Ryd idag och han påstod att jag körde lugnare och säkrare än vad jag gjort någonsin innan. Det är ju ett bra tecken, och jag blir mer peppad att ta mig ut och öva då. Vi ska nog ta en sväng imorgon också innan han åker till Frankrike. Efter det ska han till USA, så det kommer inte bli något kört förrän om nån/några vecka annars. Mamma får jag ju inte köra med, eftersom hon inte gått den där (totalt onödiga) kursen tillsammans med mig.

image30

åsikter
Postat av: EsKa

Ok, tänkte bara eftersom din bloggs första inlägg är från 15 juli och mitt saippuakauppias inlägg är från den 3 juli. Hoppades se ett samband där. ;-)

2007-10-13 @ 20:48:55
Bloggadress: http://eska.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0