skolkatalogen är här

Jag kan ju säga som så, att det inte blev många tal räknade på mattelektionen. Först var det sjukt flummigt med mig och Martin som sysslade med ungefär 500 olika tävlingar (jag vann alla). Ett exempel är att vara först på att vända på pennan i munnen utan att använda händer. Han trodde att han var så sjukt duktig när han visade sina skills, men blev totalt utklassad när jag visade vad jag gick för! Haha..

Sedan efter en stund hördes det i högtalarna: Skolkatalogerna är här. Två personer från varje klass kan komma ner till elevrådsrummet och hämta ut dem.

Äma och Emelie kilade snabbt som ett par råttor ner fem våningar och kom efter en kvart tillbaka med de rykande färska skolkatalogerna. Det blev total hysteri när alla till slut fått sina kataloger, och satt och bläddrade för glatta livet. Jag måste säga att jag var nöjd med hur jag ser ut, till skillnad från alla andra skolfoton jag varit med på.

Ett problem nu bara:
Jag glömde katalogen i skåpet, så jag kommer inte ha tillgång till den på en och en halv vecka eftersom vi fått höstlov nu. Klantigt!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0