soft playlist

Igår hade jag en sån där trött dag igen (som alla andra dagar alltså). Jag gjorde en playlist med lite lagom softa låtar, satte på mig hörlurarna och la mig i sängen och blundade och lyssnade.

Så borde man göra oftare, det var jättehärligt! Att bara ligga där och tänka och slappna av. Enda minuset skulle kanske vara att jag somnade och sov 5 timmar innan jag vaknade vid 02.00 av att det var knöligt att ha på sig brallor under täcket. Sånt är så jobbigt, för då måste man ju upp och borsta tänderna, stänga av datorn och byta till nattkläder.

Tips på bra låtar till en playlist:
  • Elliott Smith - Between the bars
  • Elliott Smith - I didn't understand
  • Kent - Mannen i den vita hatten (16 år senare)
  • Nationalteatern - Hon flytta' ut till Bergsjön
  • Broder Daniel - Shoreline
  • Lars Winnerbäck - Faller

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0