uppsats

Jag gillar att skriva uppsatser, det är min bästa gren i skolan. Den här gången känner jag dock på mig att det kommer gå åt helvete.

Jag fick veta av Elin vad rubriken var, "En vändpunkt i livet". Texten fick, enligt henne, vara max 1,5 sida(or?) lång, och vara skriven med 1.5 i radavstånd. För de som inte vet det, 1,5 i radavstånd betyder väldigt lite text. Jag brukar ju alltid skriva för mycket, och nu kommer det bli alldeles, alldeles för mycket! Dessutom vet jag inte vad jag ska skriva om, en vändpunkt i livet liksom! Det finns säkert många vändpunkter i mitt liv, men inte så att jag kan skriva om dem på ett bra sätt.

Det är som tur var inte inlämning förrän på fredag, men jag känner på mig att jag inte kommer hinna ändå. Mina kvällar är så fullspäckade nu för tiden! Imorgon har vi förvisso resursdag, vilken jag borde använda till att skriva uppsatsen på. Problemet är bara att vi har psykologiprov på onsdag, och att jag inte börjat plugga ännu. Böckerna ligger så fint i skåpet..

Hur ska jag hinna med allt?

åsikter
Postat av: Karin

haha ja kanske rätt kul ändå

2007-10-22 @ 22:11:20
Bloggadress: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: anna

har egentligen inget med lingonveckan att göra utan att jag bara blit tjockare och tjockare för varje vecka och mensen spär på den redan svällande magen.

men denna vecka skyller jag på mensen..men förra och förförra veckan var det rent självhat för att jag är tjock.

2007-10-22 @ 22:45:01
Bloggadress: http://pyttis.blogg.se
Postat av: emelie

jag känner igen mig, har också massor att göra som inte kommer hinnas med. till att börja med 2 redovisningar idag (! >_

2007-10-23 @ 08:48:03
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: emelie

...kul att halva min kommentar inte skickades? :S haha, skrev att jag hade svenskaprov imorgon också, som jag inte ens vet vad det handlar om ._. heja mig, osv.

2007-10-23 @ 08:48:56
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0