borgare?

Idag när jag var på stan, var även Vänsterpartiet där. De hade torgmöte, och jag som gillar att höra vad de har att säga stannade till och lyssnade. En man delade ut flygblad från det tidigare nämnda partiet och blev förvånad när jag sa att jag kunde ta ett. Han svarade med "Eh, va, ah okej!".

Efter den reaktionen ställde jag mig genast frågan om jag ser borgerlig ut på något sätt, eftersom han tvekade på att ge mig flygbladet. Jag kunde ju annars ha nämnt för honom att jag faktiskt är medlem i Ung Vänster (om de inte skrivit av mig från listorna än). Jaja, det var ingen stor grej, men jag reagerade på det bara.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0