för mycket att göra

Det känns som att jag har alldeles för mycket att göra just nu, saker jag helt enkelt inte orkar eller hinner göra.

Imorgon torsdag ska jag först till skolan 8.10-16.10. Klockan 16.20 börjar min bas-lektion (som jag behöver öva till). Lite senare, halv sex ska jag tillbaka till musikskolan för att spela med en jazzgrupp. Halv sju har vi undervisning utanför skolan i form av bio, vi ska se "This is England" som engelska-lektion (vi får kompledigt). Klockan sju börjar Inter Sports klubbkväll som min syster vill ha sällskap på. Och samtidigt som allt detta borde jag vara hemma och ta hand om min andra lillasyster eftersom mamma ska på middag med kvinnliga läkarförbundet.

Vidare till fredag. Skola 8.10-16.00, sen ska jag till Lambohovshallen och sitta sek från halv sju till tio. Under den här tiden vill jag hellre umgås med mina klasskompisar och träffa annat folk på Stångebro.

Lördag, innebär att sitta sek på förmiddagen/eftermiddagen, och på kvällen kanske gå på bio med mamma och se Tatuerad Torso, eftersom både hon och jag är freaks av Helene Tursten som skrivit boken som filmen grundar sig på.

Söndag blir det åter igen att sitta sek. På kvällen kanske jag ska se "This is England" om jag slipper på torsdagen.

Hela de närmsta dagarna är helt fullspäckade, känns det som. Jag vill ju vara ledig och försöka bli frisk! Den här förkylningen eller vad man nu ska kalla det, börjar gå mig på nerverna. Det är liksom inte okej att vara sjuk åtta veckor i streck.

Jaja! Nu har jag klagat färdigt, bäst att göra klart basläxan och spanskan, så jag får sova lite.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0