High Fidelity

Jag vet inte varför, men jag bara älskar den filmen, den är fullkomligt underbar.

Jag får en speciell känsla inombords, när jag har sett en sjukt bra film. Det är inte så många filmer som gett mig den känslan, men några av dem är just High Fidelity, Smala Sussie, Tjenare Kungen, I am Sam och The Notebook. Musik kan för all del också ge mig liknande känslor, men de är ändå annorlunda. En väl gjord film är verkligen ett masterpiece.


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0