Linköping basket cup

KFUM Linköping basket har sin årliga cup nu i helgen och behövde folk som kunde hjälpa till. Snäll som jag är, hade jag lovat att sitta i seketariatet på några basketmatcher i helgen. Visst, tänkte jag, två matcher eller så fixar jag lätt.

Idag fick jag ett mail av Roger och jag skulle visst sitta sex matcher. Tack, där fick jag något att göra den här helgen! Jag fick självklart sitta två matcher varje dag på cupen, vi måste ju sprida ut bördan!

Fredag i Lambohovshallen:

18.30 NUBF - Hybrid
20.15 Telge - Täby

Lördag i Vasahallen:
12.00 Alvik - Oskarshamn
13.45  Telge - NUBF

Söndag i Vasahallen:
8.30 2:an Herr grupp 1 - 1:an Herr grupp 2
10.15 1:an Herr grupp 1 - 2:an Herr grupp 2

Det ovanstående är mest för att jag själv ska komma ihåg det.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0