Lördag

Igår var jag först på Tannefors-dagen och såg Tommy Fiskblom på 4sound De hade inte så mycket publik, jag, Dellie och Erica var faktiskt de enda som stod och tittade på dem. Hörde dem gjorde nog alla i affären.

Senare åkte vi en sväng till IKANO-huset och blev intervjuade av Kanal Lokal. Lite pinsamt sådär eftersom alla program som visas på just den kanalen varvas ungefär 1000 gånger. Jag fick även se en skymt av The Poodles, vilken inte direkt är något att hänga i julgranen.

På kvällen vankades kulturnatten i Norrköping som innebar allt från singer/songwriters till gratis pannkakor. Vi stannade inte så länge, utan åkte hem vid 12, men tjejen vi såg på Arbetets Museum var sjukt duktig! Jag älskar singer/songwriters!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0