Parkas

Jag är supersugen på att köpa en parkas. Det har jag varit jättelänge, ända sen jag såg att Steppan i KSMB hade det på en bild. Nu har turen kommit till mig, "min" smak kommer som mode. Först hittar jag den enkla skjorta jag letat efter så länge, och nu har klädesaffärerna börjat sälja rätt jackor också! Jag har nog världens tur, eftersom jag har ganska mycket pengar kvar sen sommarjobbet i somras och där med har råd med en jacka för 800 kr. Happy days!

image26



Jag vet inte om det kallas för parkas när de ser ut såhär, men det här är iallfall Steppan Guiance med sin jacka.

Jag är egentligen inte ute efter exakt en sån som han har, men något liknande. Mina krav är att den har utanpå-fickor, är lång, snörningar lite var stans och en sjukt stor luva!












åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0