skolfoto imorgon

Det är alltid lite nervöst inför skolfotot. Hur ska man se ut? Vilket av alla två hundra smile som man testat är verkligen det bästa? Vad ska man ha för kläder på sig? Och frisyren?

Det mesta som oroar mig är om jag inte får stå bredvid Martin och Dellie. Det är nog viktigast, för om jag står bredvid dem så ser jag inte så extremt lång ut! Alla i klassen (30 tjejer) är högst 1.70 lång, jag är 1.80. När de tre övriga killarna i klassen slutade nu till tvåan, och Cassi likaså (som också är lång), känner jag mig mer och mer som en jätte! Inte så speciellt kul faktiskt. Därför vill jag stå bredvid Dellie och Martin eftersom de, liksom jag, är långa.

Jaja, det löser sig väl!

åsikter
Postat av: M

Intressant problem haha. På mina foton sen högstadiet höär ingen brud varit över 1,70... vi msåte se ut som dvärgar allihop:/

2007-09-12 @ 22:19:46

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0