teoriprov online

Det är så typiskt att bara för att jag är ledig idag, så får jag feber. Eller, jag vet inte om jag har feber precis, men jag känner mig febrig. Hmpf.. får se om jag åker ner till musikskolan sen.

Hela dagen idag går ut på att plugga och Dellie tipsade mig om ett teoriprov online för att testa sina kunskaper. Mycket användbart! Jag har även Bonniers Trafikskola på CD-rom som jag kan öva med. Man kanske sparar in några slantar till körkortet på så sätt?

Jag måste komma igång med övningskörandet igen, jag har inte kört sen i våras! Sist jag körde blev jag så irriterad på pappas klagomål att jag inte haft lust att köra mer. Men nu måste jag nog bestämma mig för om jag ska ta körkort eller inte. Jag fyller ju 18 i vår, och tar en kurs i trafikantutbildning på IV, så oddsen för att jag tar kortet är nog ganska stora även fast jag inte själv tror det.


image30

Appropå övningsköra; lyssna på Slagsmålsklubben - Övningsköra!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0