Acne utförsäljning

För er modetöntar så har Acne jeans-utförsäljning här i Linköping torsdag till och med lördag. Lokalen de använder är den där den skumma skivaffären låg. Ni vet de som sålde billiga filmer, skivor och leksaker under ett par veckors tid. Jag hoppas att lokalen fortsätter syssla med utförsäljning och att en bra skivaffär eller något flashigt klädmärke slår läger där snart.

image219

åsikter
Postat av: Anonym

Jag kategoriserar mig gärna som modetönt :) Du råkar inte veta vilka tider de har öppet och exakt adress. Jag har försökt hitta något om det på nätet men lyckas inte. Tack!

2011-09-29 @ 21:21:39

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0