American Beauty

Jag såg nyss filmen American Beauty, herregud vad bra den är! Det är svårt att förklara vad i filmen som är bra men den är helt enkelt underbar. Nu ska jag kika på "Festival", ni vet den där filmen med Ebba Hultgren eller vad hon heter. Senast jag såg den var innan jag var på Hultsfredsfestivalen första gången, så nu kan det bli kul att se om jag känner igen mig i miljöerna som visas i filmen. Den är ju tydligen inspelad på just Hultan.

image213

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0