ANTI-FLAG TILL HULTAN!!

Anti-flag är ett av de band jag tyckt mest om någonsin. Och vet ni vad? DE KOMMER TILL HULTSFREDSFESTIVALEN I SOMMAR! Jag kan knappt tro det. När jag var 14 fick jag veta att de skulle komma och spela i Tyskland den sommaren var jag och min vän Lina SÅ nära att åka dit, det vart dock inte så. Men nu kommer de till Sverige i sommar! Det är helt ofattbart! Åh herre gud. De är liksom gudar, såna som man inte får se, bara lyssna på skivor och känna hur adrenalinet pumpar. Men ojojoj, jag ska få se dem! Jag har aldrig varit såhär glad för ett bandsläpp. Inte ens då jag fick veta att Turbonegro skulle komma förra året. FÖR DETTA ÄR JU ANTI-FLAG!! Lyckan är obeskrivbar.

Bara de kommer nu, det är inte uppe på Hultans hemsida, men på både anti-flags och Hultans last.fm-sida.

Lyssna och NJUT:

åsikter
Postat av: Elin

oj dom var ju värsta bra! Har aldrig hört dom förut. Kan inte du skicka några låtar med dom när båda är inne på msn?

2008-02-16 @ 12:34:11
Postat av: Nisse

Självklart Älin, det ska jag göra! :D Visste inte att du gillade punkrock däremot? :)

2008-02-16 @ 12:41:21
Bloggadress: http://saippuakauppias.blogg.se
Postat av: emelie

nog är dem bra alltid :D

2008-02-16 @ 14:20:26
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: Erica

good shit ;)

2008-02-16 @ 17:14:13
Bloggadress: http://stellaluna1.blogspot.com

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0