arbetsnarkoman

Ja, jag känner mig som en jävla joboholic. Jag har liksom arbetat varje dag nu sen i söndags. Idag tar jag däremot ledigt och kommer inte jobba en sekund förrän på söndag igen. Det känns skönt och avkopplande.

Min framtand sitter superlöst nu, det går att vicka på den rätt mycket. Frågan är om jag ska ringa till tandvårdsakuten som förra gången eller om jag ska ringa till min vanliga tandläkare. Om jag ringer till den vanliga tandläkaren lär jag ju inte få tid förrän imorgon, men det känns ändå inte så pass akut att jag kan ringa till tandvårdsakuten. Tricky, very tricky.

åsikter
Postat av: Jonna

usch va jobbigt med tanden, hoppas de löser sig:)

2008-02-21 @ 12:18:08
Bloggadress: http://JONNAat.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0