Bokrean

Jag funderar på om jag inte ska ta och köpa mig ett par böcker på rean. När jag säger att jag ska köpa mig några böcker menar jag självklart att jag ska få mamma att ge mig några böcker, haha! Hon vill ju så gärna att jag ska läsa mer och visar jag mitt intresse är jag nästan säker på att hon kommer ge mig ett par hundringar att handla böcker för.

Jag älskar verkligen att läsa. Det är så underbart när man sveps in i en berättelse och liksom inte kan ta sig därifrån. När man sitter i skolan funderar man över vad som ska hända i boken snarare än vad läraren säger. Det är en sån befrielse, man slipper tänka på vardagens alla krav och stress. Istället är man fast i sagornas och berättelsernas värld. Jag längtar efter en riktigt bra bok, såsom "Skam" av Karin Alvtegen eller "Glasdjävulen" av Helene Tursten.

åsikter
Postat av: Esmeralda

Tips?
Dödskänd - Ben Elton.

2008-02-20 @ 16:06:33
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0