bra dag

Det  var länge sedan jag haft en sån här bra dag. Jag har varit på glatt humör hela dagen och har även preseterat bra. Det första som gick bra idag var på ge-mun. Vi skulle spela upp en låt på piano och jag fick mvg. Wehoo! Vi var endast två personer i klassen som fick ett så bra betyg så jag är väldigt glad (jag behöver väl inte nämna att vi bara är fem personer i gruppen?). Sen på eftermiddagen/kvällen gick jag till jobbet. Det första jag möttes av var min chef som kom in till rummet där jag satt och sa att jag borde byta rum. Lite förnärmad går jag och sätter mig i ett annat rum och börjar ringa. Vet ni vad? Jag har aldrig presterat så bra som jag gjorde nu ikväll! Jag fick ihop 20st utskick. Normalt för mig brukar vara 10 ungefär. Kravet för att få full lön är 15. Happy happy me. Jag ska nog fortsätta sitta i ett annat rum. Marcus har dåligt inflytande på mig. Fast imorgon kommer Rrerre till jobbet och då måste vi ju ha Kajsa-Rrerre-Marcus-time. Vi är verkligen dream team på Proxytel (eller inte!).

Godnatt!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0