Där fick jag så jag teg

På jobbet idag stod jag och småpratade lite med Andreas medan jag väntade på att Hanna skulle vara färdig inne på chefens rum. Vi snackade om hur man kan missa sin hållplats där man ska gå av med bussen och jag skrattade högt åt hans missar. Han berättade att han oftast missade sin hållplats när han varit ute och krökat på kvällen och slumrat till på bussen ut till Ljungsbro.

När Hanna aldrig kom ut från Pauls rum, bestämde jag mig för att gå till min buss som skulle gå om 5 minuter. Jag satte mig på bussen och började åka hem. Vet ni vad? Jag missade busshållsplatsen och fick gå "ända" från Berga Söderleden. Det är egentligen lika långt som att gå från Majorsgatan, men det var själva grejen som störde mig. Jag missade busshållsplatsen. Jaja, no big deal me det var ändå rätt kul.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0