dörrterror

När du ligger bakfull och vill sova får du besök utav sekten Jehova. Skänk en hundring i kollekten och du blir hedersgäst i sekten. Men är det nån dörrterror? Halleluja, halleluja! /KSMB

En fet dam från Jehovas Vittnen knackade på vår dörr idag för att försöka konvertera vår familj till deras jävla skitsystem. Jag bryr mig inte om dem så länge de inte knackar på min dörr eller stör mig. Men nu ringde de alltså på här och gav min intet ont anande sjuka lillasyster ett propagandablad från dem. Nej, vi vill inte vara med. Nej, nej, nej!!!!!!!!!!

Sånt här gör min upprörd. Jag upprörs inte så mycket av telefonförsäljare eller barn som kommer hit för att sälja strumpor, men Jehovas Vittnen. Nu kokar jag inombords, nästa gång de kommer hit ska jag trycka upp dem mot väggen och se till att de inte kommer tillbaka. Eller inte, men ni förstår kanske vad jag menar?

Det här är inte riktat mot vanliga fredliga kristna sekter såsom Pingstkyrkan, utan bara mot Jehovas Vittnen.

image239
Det var inte jag som krossade rutorna, men det kunde det ha varit..

åsikter
Postat av: emelie

eller hur, så jävla irriterande så det finns inte. de har dock inte varit hit på länge, turligt nog.

2008-02-13 @ 12:07:58
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0