frustration

Just nu är jag frustrerad och irriterad över att:
  • rektorn kränker oss musikprofilare
  • polisen utnyttjar sin maktposition
  • moderatfjantarna inte fattar att de har fel och jag har rätt
  • min mamma bara klagar på vad jag än gör
  • det råder en sån extrem sexfixeringen inom hiphopkulturen
  • min kamera vägrar föra över bilder till datorn
  • skolan är en sån jävla pain-in-the-ass att jag inte orkar gå dit
  • det är så kallt att fingrarna nästan fryser fast.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0