Guldbonus

Jag loggade för första gången på ungefär ett år in på "mina sidor" på H&M.com. Där stod det:

Guldbonus
Om du som medlem shoppar loss för 5000 kr eller mer under ditt medlemsår får du en bonus som är guld värd efter medlemsårets slut.


Jag har shoppat för ungefär 5200kr. Det betyder att jag ska få guldbonus, vad det nu innebär. Jag hoppas att jag ska få någon liten present. Fast något säger mig att det bara betyder en värdecheck på 100kr. Hoppas kan man ju iallafall?

image210image211
Mina senaste inköp på rean. En mysig varm tröja från herravdelningen och en svart klänning.

åsikter
Postat av: Filippa

Fina! Gillar tröjan!

2008-02-03 @ 19:08:44
Bloggadress: http://inspirations.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0