imorgon är en ny dag

Jag fick mitt lönespec idag. Jag blev inte nöjd.

Appropå olyckliga saker; precis när jag skrev detta råkade jag bita sönder limningen bakom min tand. Fan, det blir helt enkelt att kontakta tandläkaren för ytterligare en borttagning samt tillbakalimning av tanden imorgon. Antal gånger just den tanden varit utanför min mun i dagsläget ligger på stabila tre. Snart kommer nog antalet öka till tio om det ska fortsätta i den här takten..

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0